Before you go on with the reading,

She's making her own way. With Allah by her side.


If you don't mind, read this blog from the first post. But If you mind, don't basically judge if you don't know what happened before :)

Sincerely,
Mrym.

February 18, 2012

080. Reminder from test


Dan ingatlah, saat diri mu diuji.

Adalah kerana, Allah masih menyayangi mu.

Allah masih mahukan mu mengingati Nya.


Allah, kau takkan biar kan hati ku kosong walau dari secalit kasih cintaMu bukan?
Allah, kau takkan biar kan tangan ku teraba dalam kelam bukan?
Allah, kau takkan biar kan aku cuba untuk menampak mendongak mencari cahayaMu terkapai - kapai bukan?


Memang, dengan menulis ayat pendek.
Stigma rasa yang dirobek,
aku ungkaikan.

dalam ayat yang aku cuba sambungkan dalam bait rahsia antara aku dan Tuhanku.


Aku mahu hibernate.
Betul punya.


Allah, grab my heart again.
Please. Nothing more I could beg for.



No comments: