Before you go on with the reading,

She's making her own way. With Allah by her side.


If you don't mind, read this blog from the first post. But If you mind, don't basically judge if you don't know what happened before :)

Sincerely,
Mrym.

January 31, 2013

Ada orang rindu.


Aku pun rindu sebenarnya.
Amat.
Terlalu.
Pada teratak ini.

...



Ada orang bertanya kenapa diammm sudah didiamkan.

Baiklah
Aku berkeputusan semula.

Di sini ruang aku bersastera berirama ikut rentak gaya aku suka dalam jaga Nya.

Biarlah kisah kisah lama kekal di sini agar ingatan aku sendiri.
Menyedarkan aku bahawa realiti hidup ada naik ada turun.
Alhamdulillah

Di kaishrakirana , biar lah jadi ruang legar aku bercerita hikayat aku tentang dunia dan hidup secara langsung dan terus.

Moga Allah redha.

Menjadi kuat bukanlah semata dengan melupakan, tapi adalah dengan memaafkan. Bukankah ketentuan tuhan itu lebih indah sifatnya?

Salam alayk wbt.

Bismillahirahmanirrahim.  

2 comments:

Anem Arnamee said...

Assalamualaikum.

Mula menanam rindu.
Dan baru saya jumpa .

blog ini .


Hai awak :)

LailaAlfisyahr. said...

Waalaikummussalam :D

celah mana saja awak jumpa ye?

moga bermanfaat :)