Before you go on with the reading,

She's making her own way. With Allah by her side.


If you don't mind, read this blog from the first post. But If you mind, don't basically judge if you don't know what happened before :)

Sincerely,
Mrym.

June 7, 2011

007. She's a keeper.

Assalammualaikum w.b.t

two cute little girls | Flickr - Photo Sharing!

Buat sahabat-sahabat saya,
Maaf andai dirasakan seperti saya semakin perahsia,
atau sememangnya saya kerap berahsia.

Bukan tiada kepercayaan,
tetapi hal di dalam folder "personal"
kekal di dalamnya.

Saya jarang bercerita tentang diri dan perasaan sendiri,
bukan kerana tidak selesa untuk berkongsi,
tetapi,


Yang ada manisnya,
Yang belum pasti penghujungnya bagaimana,
Saya paling alah untuk buka dan jaja ceritanya.

Takut nanti,
penyudahnya tidak seperti maunya.

Biarlah apa sahaja rahsia hati kekal menjadi rahsia.
Agar janji saya dengan si pemilik hati (Allah) kekal bersemi buat selamanya.
Semoga coretan pendek ini difahami.

Tahap kasih dan sayang buat segenap lapis sahabat yang pernah atau sedang berada dalam ruang lingkup saya,
Amat tinggi.

dan tidak perlu untuk diungkapkan dengan kata-kata murahan saya.


Allah, is so sweet.
He tested me so much today.
Alhamdulillah.
I keep it silent, and beg for His help.
and wonderfully, He gave me new things in return.


Tentang hati saya, perasaan saya, masa depan perancangan saya,
memang saya orangnya perahsia.

Amat.
Sangat.

Just a lonely girl *: If I told you all my secrets... you'd probably never look at me in the same way again.


Assalammualaikum buat sahabat-sahabat pimpinan Ilahi

:')

p/s : saya hanya rahsiakan hal hal peribadi, tetapi jika mahu tahu, tanyalah. InsyaAllah akan dikongsi pengalamannya bersama. Hal-hal lain? I'm cool with it :)

5 comments:

_kalfisyah said...

maaf sebab sy selalu suka tanya banyak banyak, fitrah kumin yaa :D
haha,
andd, sebab tuh aku xnak kau buat statement pasal perasaan , mcm 'tawar hati' taknak ambil kisah' simpanlah rasa tuh :) mana tahu kan, hati berubah rubah.
aku suka bila kau ckp, doa je doa je :)

_kalfisyah said...

maaf sebab sy selalu suka tanya banyak banyak, fitrah kumin yaa :D
haha,
andd, sebab tuh aku xnak kau buat statement pasal perasaan , mcm 'tawar hati' taknak ambil kisah' simpanlah rasa tuh :) mana tahu kan, hati berubah rubah.
aku suka bila kau ckp, doa je doa je :)

syi Er said...

mkay, seriously i miss you. serious. :) dan post ini buat saya tersedar. thanks my dear friend. selama ni bnyk post awk yg mmbantu saya.

syi Er said...

plus! cik kirana, sebenarnye saya ade sesuatu soalan nak tnya ok....lama gila x cakap sakap dengan anda.

Anonymous said...

susahnye nak mendidik hati,,kn?:)