Before you go on with the reading,

She's making her own way. With Allah by her side.


If you don't mind, read this blog from the first post. But If you mind, don't basically judge if you don't know what happened before :)

Sincerely,
Mrym.

February 7, 2012

078. COMPULSORY!

WAJIB.

bersedia fizikal dan mental.
jalan yang entah mana hujungnya.

WAJIB.

letak yakin padaNya.
hati ini usah ragu pada yang SATU.

WAJIB.

menjadi seorang pecinta rahsia yang tidak kedekut.
agar, rasa cinta mampu dikongsi sama rata.
rasa cinta, yang tak pernah luak.
moga makin menebal rasa itu.
walau diri seakan semakin memberat.
jangan biarkan ianya terkaku.



Orang melihat saya dari apa yang saya paparkan, bukan dari apa yang saya cuba sembunyikan.
Kerana itu, penilaian manusia tidak menyeluruh dan sering terpesong.

Orang melihat saya suka akan cinta manusia berlebihan,
Sedangkan mereka tidak tahu betapa hati ini terlalu ingin mengejar cinta sebenarNya.

kerana, saya manusia yang bercinta dalam diam
dan belajar untuk tidak menjadi lokek.

Salam .

No comments: