Before you go on with the reading,

She's making her own way. With Allah by her side.


If you don't mind, read this blog from the first post. But If you mind, don't basically judge if you don't know what happened before :)

dan kisah penulis yang panjang hikayatnya di sini : kaishrakirana.
Salam.


October 21, 2012

026. borak kosong.


"Ji, aku tak sepatutnya nak sedih sedih sangat kan Ji. Ramai lagi orang sayang kat aku, care kat aku, kisah kat aku. kan?"

"haaa. tau pun. macam aku kan?"

"urgh. tak lah... emmm. aku ni macam sampah kan?"

"heesssssh"

"yelah. habistu, kenapa orang buat aku macam ni? kenapa dia buat aku macam ni kan?"

...

"kisah aku boring. aku tau. cuba kau cerita kisah kau yang 'TAK BORING' tu"

...


terima kasih kawan kawan sekalian.
mungkin tuhan mahu beri aku waktu agar hargai hadirnya kalian dalam hidup aku.
terlalu.
paling.



No comments: