Before you go on with the reading,

She's making her own way. With Allah by her side.


If you don't mind, read this blog from the first post. But If you mind, don't basically judge if you don't know what happened before :)

dan kisah penulis yang panjang hikayatnya di sini : kaishrakirana.
Salam.


January 9, 2013

062. Sebelum balik.



Umar dah cakap, kalau Kak Na balik rumah kena buat perjanjian!

saya dah nampak dah masa depan saya di rumah bagaimana.
hahaha


dan bapak di belakang talian bersuara

"ha, jangan buat rumah ni macam hotel"


hehehe. sebab balik rumah je, konon-konon uia ni oversea lah sangat. nak sesuaikan masa la apa lah.
Jetlag bagai lah kononnya kan. so end up : ganti tidur for 9868378 hours.


ceh.

nak kahwin konon?


Urus diri bagi elok molek dulu ye :)





cita cita nak balik esok pagi lepas subuh. Harap makbul.
tapi bag gedabak pun tak start packing lagi.


gaaaah.



Salam alayk wbt.


p/s : berlaku baik dengan keluarga dan kerabat sendiri itu lebih penting . mari usahakan. to write it out. memang mudah. zaaaasss je lajunya. To apply, perlu pemahaman dan kesabaran.


dan bapak beli tivi baru. yosssshi can't wait to menonton movie bersama keluarga. Bapak, bapak. antara handphone dan tivi, dia lagi beli tivi. sedangkan handphone dah boleh dikategorikan uzur. hehe iloveyou pak.


No comments: