Before you go on with the reading,

She's making her own way. With Allah by her side.


If you don't mind, read this blog from the first post. But If you mind, don't basically judge if you don't know what happened before :)

Sincerely,
Mrym.

February 27, 2013

..2. Dua orang



Memang pun dah namanya anak manja.

Kenapa entah, kalau sehari tak mendengar khabar berita dengar suara,
rasa ada benda tak kena.




Tuhan, terima kasih beri aku lagi masa, ruang, peluang

untuk sekali lagi
kenal erti sayang , erti cinta, erti rindu
pada mereka berdua.



Tiada lain aku minta. Tiada tempat selayaknya untuk mereka kembali.
Selain

Taman syurga firdausi mu.



Amiiin amiiin ya rabbal alamin.



Aku ingin ketemu paling sekali di syurga nanti dengan sepasang lelaki perempuan yang berkasih sayang menjadikan aku seorang aku sekarang.


Salam alaykum.

No comments: