Before you go on with the reading,

She's making her own way. With Allah by her side.


If you don't mind, read this blog from the first post. But If you mind, don't basically judge if you don't know what happened before :)

Sincerely,
Mrym.

October 19, 2013

Makin kenal.



Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Maha Penyayang.




Moga, kita akan terus menjadi manusia yang mampu untuk kekal berkasih sayang, tanpa lelah.

Hidup ini, makin aku kenal, makin aku yakin, manusia ini ragamnya berbilang.
Makin aku dewasa, makin aku belajar, manusia ini tujuannya berbeza beza.
dan aku harap aku kekal, walaupun ada dugaan ujiannya,
untuk sentiasa bersangka baik pada semua.

untuk sentiasa tersenyum dan bersenda loka.
untuk sentiasa beringat ingat bersama.

dan untuk mati dalam rahmat redha kasih tuhan.


So long.



No comments: