Before you go on with the reading,

She's making her own way. With Allah by her side.


If you don't mind, read this blog from the first post. But If you mind, don't basically judge if you don't know what happened before :)

Sincerely,
Mrym.

December 27, 2013

Lenang Senang.

Memang,

kadang aku sedar,
di pandangan tuhan,
aku tetaplah,
perempuan yang jahat itu.

kekal penuh debu.

dan sekarang.
aku pura pura untuk tidak memikirkan
perkara yang sepatutnya aku fikir.

Aku takut, untuk menangis lagi kah?
atas perkara sepatutnya?
Atau
Aku terlalu sayang akan momen indah, walau ianya salah?

Jangan balikkan hatiku pada kerosakan dahulu,
wahai tuhan.

Just because, I am okay.
Doesn't mean, I am okay.


Kiranya, mungkin dengan lenang lenang, ini aku dilupakan dan dijauhkan?


Rindu, pada zaman dulu dulu,
bila yang payah itu lah, yang manis sebenarnya.


No comments: