Before you go on with the reading,

She's making her own way. With Allah by her side.


If you don't mind, read this blog from the first post. But If you mind, don't basically judge if you don't know what happened before :)

Sincerely,
Mrym.

December 15, 2013

Janji. Lagi?


Salam alaykum.

Sekarang ini, kalau betul betul, harapnya segala ada jalan tuhan luruskan dan mudahkan.
After all, setiap perkara yang melaksanakan nya adalah tuhan.
Bukan kita kita.

Dia tahu aku leceh, manja, mengada, dan semua semua lain.
Dia paling tahu aku.
Aku tahu Dia takkan letak aku sebarangan tempat dengan orang yang sia sia.
Pasti punya lah.


"I just want to be in this way of life. Still continue my usrah. Jaga my way of Da'wah. Just, help me, to take care of myself. Jangan buat perkara yang salah. Kalau yakinrancanglah."

Kau boleh terima? Aku tetap mahu dengan cara aku?
Walau ada rancang untuk hidup bersama?

Antara tuhan dan manusia,
tolong kuatkan hati aku,
agar pilih tuhan dulu lebih dari lain lain segala.
Ingat ya.
Walau, at sometimes, terslipped juga.


"I just don't want to see you cry anymore. Sorry and I promise not to make you cry again"

Mungkin sebab, dia dah banyak nampak aku menangis atas perkara tak guna semata mata.
Terima Kasih, tuhan atas pemberian seorang rakan.

...

Entry berkisar tentang perkara penting kehidupan.

No comments: