Before you go on with the reading,

She's making her own way. With Allah by her side.


If you don't mind, read this blog from the first post. But If you mind, don't basically judge if you don't know what happened before :)

Sincerely,
Mrym.

April 25, 2014

Take me.



Apalah ini.

Aku boleh tahan apa semua segala.
tapi dihina dibenci orang yang disayang,
itu pedih dan sakit sekali rasanya.

permainan dunia.


...

ah, aku rindu aku yang biasa biasa saja.


...


Tapi, a great soldier, will have to go through a great battle.
Kan?


Sabarlah.

Sabar.


Kau mana tahu, sekarang hati ini sangat sakit kan?
Aku paling mahu menjauh jauh, bukan kerana aku benci.
Tapi aku terlalu sakit, risau jika sakit itu melarat.

Sedang sekarang pun, aku paling berusaha
berlakon atau apa segala yang mampu.


senyum.

...


Sakitnya hati bila ditipu,
dan dibelakang, dihina segala.
kan.


It seems like nothing can be corrected.
It seems like, we are judged for things.


and,

Lord please take me, in the humblest manner you could.
take me.

at the most time that I'm dear to you.


...

For reasons, I couldn't take it anymore.
For reasons, of giving up.
For reasons, being broken and scattered into pieces.

Kali ini, lebih sakit.
lebih berduri tajam.




No comments: