Before you go on with the reading,

She's making her own way. With Allah by her side.


If you don't mind, read this blog from the first post. But If you mind, don't basically judge if you don't know what happened before :)

Sincerely,
Mrym.

June 30, 2014

Hanya Mahu.


"Lelaki hebat itu tertarik pada wanita solehah, yang ingin dijadikan partner untuknya ke syurga.

Lelaki hebat itu tertarik pada wanita yang cantik perangainya, bersyukur dalam kelapangan, bersabar dalam kesimpitan.

Lelaki hebat itu tertarik pada wanita yang sederhana, karena ia pandai menjaga harta.

Lelaki hebat itu tertarik pada wanita yang penyayang, kerana ia ahli mendidik keturunannya”

Quote by: Setia Furqon Kholid

...

Assalammualaikum wbt.


Aku bukanlah jenis yang meminta minta perkara luar mampu.
Aku hanya mahu diberitahu,
Aku hanya mahu dikisahkan,
Aku hanya mahu disayangkan.

Aku sudah lalui peritnya rahsia yang terlalu rahsia.
Hingga hidup sendiri hilang entah mana, pada tika itu.

Mungkin, aku sudah bersedia untuk menerima segala kata cela,
dari sesiapa.
Dari merasa sakit,
kerana didiamkan,
kerana melihat dari jauh sedang tak mampu berbuat apa.


Kasihan, hati.


Sabar ya, sikit lagi.

No comments: