Before you go on with the reading,

She's making her own way. With Allah by her side.


If you don't mind, read this blog from the first post. But If you mind, don't basically judge if you don't know what happened before :)

Sincerely,
Mrym.

September 30, 2014

Untuk perkara terlalu.




Aku paling tidak gemar dan mungkin mula takut pada perkara perkara 
yang "terlalu"
terlalu suka, terlalu sayang, terlalu benci, terlalu marah



dan apa sahaja kata sifat yang didepannya di padan kan sekali 
dengan kata "terlalu"



Kerana aku kira, dengan "terlalu" lah aku mula terluka.



Pada kawan kawan yang terlalu aku sayang,
yang tiba tiba menjauh.

Pada masa masa yang terlalu aku suka,
yang tiba tiba menghilang.




dan sebanyak mana perkara lain.






Aku perlu diingatkan bahawa, perkara perkara "terlalu"
hanya patut dan layak di letak pada yang "terpaling sepatutnya"

Tuhan, Penguasa.




Makanya, kini aku kira, aku biasa biasa saja.
sederhana saja.
dan lebih menghargi setiap satunya.









Rindu, Baby Majidah. 
How time has been moving so fast.

No comments: