Before you go on with the reading,

She's making her own way. With Allah by her side.


If you don't mind, read this blog from the first post. But If you mind, don't basically judge if you don't know what happened before :)

Sincerely,
Mrym.

November 17, 2011

058. It is not just a wait

Lolita Yoghurt: Lolita coat and boots

Salam alaykum,

Lewat pemergian saya dalam diam-diam.
Dan keiginan sendiri untuk menguji diri menahan dari terlalu suka dan sayang untuk sesuatu itu,
Rupanya,

ada ujian lain buat masing-masing.

Hidup diketuk,
minta dibukakan pintu untuk kehadiran orang lain.

Berani betul perempuan itu ya?
Terlalu sukanya pada si dia, hingga tak mampu ditahan, lalu diberitahu pada si dia?

Baguslah.


Jika saya terlalu jauh untuk digapai,
Allah kan ada.

Saya tak kan pernah tahu, apa yang ada di belakang saya sewaktu saya sedang laju berjalan ke hadapan.
Saya hanya titipkan doa dan serba ada kepercayaan, agar mungkin dipegang.


And that makes me calm.

I trust in Allah, and that makes me think rationally again.


Takat saya diberitahu tentang kisah itu,
menakjubkan jika saya katakan,
dengan tenang nafas dihembus naik turun naik turun,
Gejolak rasa mampu ditenang-tenangkan.
Air mata mampu ditahan-tahankan.

Hebat.


Hati, sabar baik-baik boleh kan?

Biarlah apa yang ada, apa yang jadi, kekal menjadi rahsia.
Untuk saya, dan tuhan saya.

dan untuk dia juga.


Kekal berulang kali saya tetapkan padanya, untuk tetap bersabar ...

Kerana,


Contale al mundo.LRDF

"I'm sorry because I am too stubborn, because, I just wanna meet you in heaven"


No comments: