Before you go on with the reading,

She's making her own way. With Allah by her side.


If you don't mind, read this blog from the first post. But If you mind, don't basically judge if you don't know what happened before :)

Sincerely,
Mrym.

April 19, 2013

.24. Tanpa sedar.



cukuplah, kalau sikit cuma yang masih rindu dan sayang ke aku.

dan 
rupanya

hidup ini, tanpa sedarnya kita,
ada juga kesannya pada orang.


:)

sahabat sahabat, aku sayang kalian kerana Allah.
dan semoga sayang kalian kepada aku, adalah keranaNya juga.


This made me smile, right away.
Jazakillahukhairan khatira.


dan ini hadiah, buat ingatan sementara masih muda,
aku mahu generasi anak anakku yang baik baik,
aku mahu melahirkan zuriat yang baik baik,
makanya perlulah berusaha menjadi wanita yang baik baik.
biiznillah.

:)


No comments: